میگو از دسته آبزیان می‌باشد. خواص فوق العاده و منحصر به فرد میگو، این آبزی را از دیگر غذا های دریایی متمایز نموده است. به همین دلیل مورد استقبال زیادی از سوی خریداران قرار گرفته است. میگو دارای گونه ها و کیفیت های مختلفی بوده و این تفاوت رنگ، گونه و سایز باعث اختلاف قیمت در این محصول شده است. خریداران با نگاهی به لیست قیمت ها از این تفاوت قیمت آگاه خواهند شد. ما می‌خواهیم مرکزی را به شما معرفی کنیم که شاه میگو یخ زده صادراتی را به صورت عمده به فروش می‌رساند.

عمده فروشی شاه میگو یخ زده صادراتی

عوامل موثر بر کیفیت میگو یخ زده صادراتی

گران ترین و ارزان ترین نوع میگو بسته به گونه آن متفاوت است. میگو هر چه درشت تر باشد، چون ضایعات کمتری دارد گران تر است. همچنین نمونه های ریز آن قیمت های کمتری خواهند داشت.

میگو های منجمد از ارزان ترین و نمونه های تازه این آن از گران ترین نوع این محصول می‌باشند. میگو ها جانورانی خونسرد هستند که در آب های کم عمق دریا ها تا عمق ۱۸۰ متری و در خلیج فارس تا عمق ۲۲ متری، در مناطق کم عمق زندگی می‌کنند. همچنین فعالیت فیزیولوژیکی آن ها با محیط آبزی متناسب بوده و درجه حرارت بدن این موجودات با محیط اطرافشان مطابق است.

میگو برای بدن بسیار مفید است. به علاوه سرشار از فسفر می‌باشد که برای بدن بسیار الزامی است. به دلیل اینکه این موجود دارای خواص بیشماری می‌باشد از اهمیت بسیار زیادی نیز برخوردار است.

اندازه میگو بسیار ریز و کوچک می‌باشد. اما با وجود جثه کوچک، خواص بسیار زیادی نیز دارد. معمولاً سایز آن ۱۵ سانتیمتر است و دارای سر و دم و سینه می‌باشد. سینه میگو خواص بسیار زیادی دارد و برای بدن بسیار مفید می‌باشد. به همین دلیل است که قیمت این محصول کمی بالا است.

میگو دارای دو جنس نر و ماده است. هر میگو ماده تا دو میلیون تخم تولید می‌کند. این تخم ریزی بیشتر در اوایل بهار و تابستان انجام می‌شود.

این آبزی از نظر غذایی همه چیز خوار است و از فیتو پلانگتون، کرم های گرد، صدف ها، جلبک، لارو نرم تنان، دیاتومه تغذیه می‌کند. به علاوه جانوری ضعیف و کند ذهن است که در برابر آب شیرین بسیار حساس است.

میگو منجمد دریایی بسیار با کیفیت می‌باشد. این محصول را داخل فریزر نگه داری می‌کنند تا به مدت طولانی تری بتوان از آن استفاده کرد.

عوامل موثر بر کیفیت میگو یخ زده صادراتی

پخش انواع شاه میگو یخ زده صادراتی

 

عرضه شاه میگو منجمد پرورشی در این سایت به راحتی صورت می‌گیرد. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت از انواع میگو هایی که در این سایت تولید و به بازار ارائه می‌شود دیدن کنید.

میگو هایی که از دریا صید می‌شوند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. میگوی یخ زده محصولی می‌باشد که بعد از صید از دریا آن را درون فریزر نگهداری می‌کنند تا ماندگاری طولانی داشته باشد. به همین دلیل به آن میگو یخ زده می‌گویند. فروش شاه میگو در این سایت انجام می‌شود.

پخش انواع شاه میگو یخ زده صادراتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *