امروزه مرکز عرضه میگو منجمد درشت صادراتی، آن را در بالا ترین سطح کیفیت، با مناسب ترین قیمت و متنوع ترین بسته بندی مطابق با استاندارد های روز دنیا به طور کاملا ارگانیک و بهداشتی بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. همچنین با عرضه مستقیم خود توانسته است بر میزان تولیدات انبوه و میزان فروش محصول خود بیافزاید. همچنین با عدم وجود واسطه ها از قیمت آن کاسته است. در نتیجه باعث جذب مشتریان زیادی از آن سوی مرزها شده است.

عرضه مستقیم میگو منجمد درشت صادراتی

آشنایی با مراحل پرورش شاه میگو در آب شیرین

امروزه ایران با وجود دریا های متعدد یکی از بزرگترین تولید کنندگان برتر در زمینه تولید انواع میگو از جمله شاه میگو می‌باشد. این محصول اغلب از دریا های شیرین بدست می‌آید و نیز دارای مشخصات ظاهری خاص می‌باشد.

این میگو در تنوع رنگ های زیبا، چشم هر بیننده ایرا به خود جذب می‌کند. رنگ بدن آن به رنگ قهوه ای متمایل به سبز است. همچنین از خواص منحصر به فردی برخوردار می‌باشد. همچنین به سلامت بدن نیز کمک زیادی می‌کند.

از مراحل پرورش شاه میگو در آب شیرین می‌توان گفت: این نوع ماهی کوچک دریایی به نوسانات دمایی و شوری آب به طور قابل ملاحظه ای حساس است. بنابراین دقت زیادی را می‌طلبد که شرایط پرورش آن را به خوبی فراهم کرد.

لازم به یادآوری است که شاه میگو پرورشی را با انتقال نوزادان آن به استخر ماهی به مدت یک ماه با دست غذا داده، پس از این مدت زمانی برای شش ماه آن ها را با تنظیم و کنترل دما و شوری آب، در بهترین طعم و سایز مناسب تولید می‌کنند.

اغلب تغذیه این نوع شاه میگو از ترکیب غذایی ویژه و گیاهان آبزی کف استخر است، بدیهی و روشن است که وجود عناصر مغذی همچون پتاسیم موجود در آب استخر از عوامل تاثیر گذار بر افزایش حجم و وزن این نوع میگو خوش طعم و خوش خوراک است.

آشنایی با مراحل پرورش شاه میگو در آب شیرین

فروشگاه اصلی میگو منجمد درشت صادراتی

همواره فروشنده میگو منجمد درشت صادراتی، سعی می‌کند تا با ارائه این محصول مرغوب، همراه با قیمت مناسب، آن را به طور کاملاً استاندارد، ارگانیک، بهداشتی و در بسته بندی های مختلف دارای درج نشان سیب سلامت جهانی به مشتریان خود ارائه دهد.

 این محصول به روش آنلاین از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار می‌باشد. به علاوه توانسته است بدون هیچ گونه هزینه جانبی و اتلاف وقت در اختیار مشتری قرار گیرد. امروزه سفاش اینترنتی یکی از بهترین، ارزان ترین و نیز سریع ترین روش ها برای رسیدن به این محصول می‌باشد.

فروشگاه اصلی میگو منجمد درشت صادراتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *