میگو فریز شده ۱۶۰ گرمی برای تهیه انواع خوراک های دریایی انتخاب مناسبی است. کیفیت مطلوب و طعم بی نظیر این ماده غذایی به همراه خواص متعدد، برای افزایش متابولسیم بدن آن را به جایگزین مناسبی برای انواع گوشت قرمز تبدیل کرده است.

 

با توجه به افزایش عرضه بهترین انواع میگو در تمام طول سال، به بررسی فاکتورهای کیفی و چگونگی خرید ارازن آن از مراکز توزیع انبوه می‌پردازیم.

 

عرضه بهترین میگو فریز شده 160 گرمی

بررسی فصل مناسب برای صید میگو دریایی

میگو بر اساس محل زندگی به انواع دریایی و پرورشی دسته بندی می‌شوند. توزیع و عرضه انواع میگو پرورشی به علت تولید انبوه آنها در استخرهای صنعتی و فراهم بودن زمینه های لازم مانند: تامین خوراک در تمام طول سال، همواره بدون وقفه صورت می‌گیرد.

 

در مقابل، انواع میگو دریایی به علت داشتن سبک زندگی کاملاً طبیعی باید به صورت کنترل شده صید شوند تا آسیبی به زیستگاه و همچنین تعداد آنها از نظر استاندارد نرسد. برای این منظور سازمان شیلات کشور زمان های تعیین شده ای جهت صید میگو توسط کشتی های صنعتی و قایق های محلی در نقاط مختلف خلیج فارس تعیین می‌کنند.

 

با شروع فصل پاییز و به صورت دقیق ۱۲ مهرماه هر ساله، مجوز صید ماهی توسط سازمانی های مربوط صادر می‌شود. البته باید خاطر نشان کنیم که در نقاط مختلف نیز محل های تعیین شده ای در دریا برای صید انواع میگو اعلام می‌شود که صیادان باید از آن پیروی کنند. البته در برخی از موارد در تابستان و ماه های تیر و مرداد، مجوز صید انواع میگو بالغ و نمونه های طول آنها به حدود ۱۲ سانتی متر به بالا رسیده باشد، صادر می‌کنند. آگاهی از مجوزها و زمان آغاز و پایان فصل صید برای ماهیگران اهمیت زیادی دارد.

 

بررسی فصل مناسب برای صید میگو دریایی

توزیع انبوه میگو فریز شده ۱۶۰ گرمی

توزیع میگو به دو صورت فله و بسته بندی صورت می‌گیرد. انواع میگو پاک نشده در زمان فصل برداشت و با قیمت روز در بازار ماهی فروشی سراسر کشور عرضه می‌شوند. میگو بسته بندی ۱۶۰ گرمی برای مصارف خانگی و تهیه انواع غذا و سالاد گزینه مناسبی است. کسانی که وقت تمیز کردن میگو را ندارند، می‌توانند این نمونه ها را به صورت پاک شده و قیمت مناسب خریداری نمایند.

 

با توجه به اینکه در اغلب شهرها میزان تقاضا برای میگو فریز شده در سطح بالایی وجود دارد، امکان تهیه این محصولات از مراکز توزیع به صورت انبوه و قیمت عمده اهمیت زیادی برای فعالین بازار دارد. برای این منظور و با هدف تامین بهترین نوع این محصولات، نمایندگان توزیع کننده میگو این مرکز، به صورت آنلاین انواع نمونه های دریایی و پرورشی را به صورت عمده و با قیمت تولیدی در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

 

توزیع انبوه میگو فریز شده 160 گرمی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *