صادرات میگو فریز شده پاک شده

میگو از جمله موجودات دریایی خوشمزه و لذیذی می‌باشد که با توجه به خواص فوق العاده خود، از دوست داران زیادی برخوردار است.صادرات میگو فریز شده پاک شده، به سمت مناطق بغداد، منامه، دمشق، بیروت، تاشکند، عشق آباد، سنگاپور و کابل انجام می‌شود. این مسئله به خاطر متفاوت بودن نرخ ارز در کشور مبدا و مقصد، در کنار فاصله کوتاهی که دارد، برای دو طرف معامله اقتصادی و سود آور می‌باشد.

 

 

صادر کننده میگو فریز شده پاک شده

همه چیز درباره میگو فریز شده پاک شده درجه یک

خصوصیات میگو فریزری پاک شده شامل موارد زیادی است. معمولا توضیح آن ها به صورت تفصیلی قابلیت گنجانده شدن در یک مقاله را نخواهد داشت. بنابراین سعی می‌شود تا به مهم ترین عوامل اشاره شده تا مصرف کننده خرید خود را با آگاهی کامل به انجام برساند.

 

 

  • پاک شده: میگو فریز شده  که به دست مشتری می‌رسد، کاملا استریل می‌باشد. یعنی در حین پردازش پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت خواهد شد. پس از صید، قسمت های اضافی همانند سر، کنار گذاشته شده تا تاثیری بر کیفیت نهایی نداشته باشد. پوست میگو کنار گذاشته شده تا در زمان مصرف، به توان در بازه کوتاهی آن را میل نمود.
  • تازه بودن: تهیه شده از مراکز ساحلی جنوب کشور می‌باشد. یعنی اگر شما کالای خود را غیر از این نقاط تهیه نمایید، قطعا از کیفیت ضعیفی برخوردار خواهد بود. دقت شود که پس از پخت، میگو باید به رنگ صورتی روشن در آمده که نشان محکمی بر کیفیت ایده آل کالا می‌باشد.
  • فاقد ناخالصی: هیچ گونه لکه های مشکی، مواد زائد و اضافی در خود نداشته تا خریدی رضایت بخش را به ثبت برساند. طعم دلچسبی که این محصول دارد، در اولین بار استفاده، شما را دل شیفته خود می‌نماید.

 

همه چیز درباره میگو فریز شده پاک شده درجه یک

خرید عمده میگو فریز شده پاک شده

خرید میگو رگ گیری شده فریز شده، در بسته بندی های ویژه انجام می‌شود. یعنی در کیسه های یخ قرار گرفته تا در زمان انتقال به هیچ عنوان دچار خسارت نشده باشد. همچنین به صورت سالم و به دور از هر گونه ایرادی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.

 

خرید عمده اقتصادی بوده و هزینه های پرداختی نهایی را به خوبی کاهش می‌دهد. در عصر حاضر، کمتر کسی حاضر به مراجعه حضوری در بازار به منظور خرید می‌باشد. چرا که کرونا تمام نقاط دنیا را در بر گرفته است. بنابراین تنها کافیست تا مخاطب رایانه همراه خود را به سایت شرکت ارتباط داده تا به مقاله های علمی، تصاویر و نظرات سایر خریداران دسترسی داشته باشد. همچنین نوع و مقدار درخواستی خود را انتخاب کرده تا آن را در فاصله زمانی کوتاهی به دست آورده باشد. در صورت بروز هر گونه سوال، با یکی از شماره های ذکر شده در سایت ماهی کارون ارتباط برقرار نمایید.

 

خرید عمده میگو فریز شده پاک شده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *