با توجه به کیفیت بسیار بالای میگوی تولید شده در کشورمان، امروزه بسیاری از مردم چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور، طرفدار مصرف این محصول مغذی هستند. از ای نرو صادرات میگو فریز شده درشت دریایی هر ساله در حجم وسیعی به سایر کشور ها صورت می‌گیرد.

قابل ذکر است که صادرات میگو باعث افزایش درآمد زایی کشورمان و ارزآوری بسیار عالی شده است. زیرا سایر کشور ها نیز از مرغوبیت و خواص میگو ایرانی مطلع هستند.

صادرات بهترین میگو فریز شده درشت دریایی

آشنایی با مواد مغذی موجود در میگو فریز شده

میگو نوعی غذای مقوی می‌باشد که مصرف آن برای تمامی سنین مختلف بسیار مناسب است. البته قابل ذکر است افرادی که کلسترول یا چربی خون بالا، بیماری نقرس و یا سنگ کلیه دارند، نیاز است ضمن مشورت با متخصص تغذیه و پزشک مخصوص به بیماری خود، از مصرف زیاد و بی رویه این ماده غذایی جدا پرهیز کنند.

مواد مغذی موجود در میگو:

  1. ویتامین B12
  2. ویتامین D
  3. نیاسین
  4. فسفر
  5. آهن
  6. و…

بدن این جانور از پوسته بسیار سختی تشکیل شده است.‌ میگو، دارای چهار جفت پا برای راه رفتن می‌باشد. در این میان ‌میگو های دراز، در زمان احساس خطر، دم بدن خود را به سرعت زیادی به زیر بدنشان می‌برند، با این کار، آب بدن آن ها را به جلو هل می‌دهد و همچنین شاه ‌میگو را به طرف عقب هدایت و کنترل می‌کند تا این جانور بتواند به سرعت فرار کند.

میگو، یکی از گران ترین غذا های دریایی در جهان محسوب می‌شود و در بسیاری از کشور های دنیا جزو غذا های اعیانی به حساب می‌باشد.

پختن شاه میگوی زنده، تاثیری در کیفیت نهایی آن ندارد. به همین سبب کشتن آن قبل از زمان پخت لازم نیست. شاه میگو را می‌توان بعد از صید کردن برای مدت زمان طولانی درون ظرفی پر از آب دریا یا آبی که همانند ترکیبات موجود در آب دریا می‌باشد نگهداری کرد.

فواید میگو به شرح زیر است:

  • ضد فشار خون
  • سرشار از سلنیوم
  • ضد آلزایمر
  • ضد کم خونی
  • منبع بسیار خوب پروتئین
  • حاوی کلسترول مفید است

آشنایی با مواد مغذی موجود در میگو فریز شده

شرکت پخش میگو فریز شده درشت دریایی

شرکت ما جزو یکی از معتبر ترین مراکز توزیع و پخش میگو فریز شده درشت دریایی می‌باشد و از دیرباز در این زمینه فعالیت زیادی داشته است. بنابراین شما مشتریان عزیز جهت خرید باکیفیت ترین میگو درشت صادراتی با قیمتی مناسب می‌توانید سفارشات خود را در سایت مذکور ثبت نمایید. همچنین آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

تمام سعی ما بر این است که بتوانیم محصولی به مشتریان خود عرضه کنیم که در نهایت از خرید خود راضی باشند و جزو مشتریان ثابت محصولاتمان گردند. به سبب کیفیت بالای میگو منجمد سفید، بسیاری از مردم تمایل به خرید این محصول درجه یک دارند.

شرکت پخش میگو فریز شده درشت دریایی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *