میگو پلویی از غذاهای محبوب ایرانی است که به دو صورت تازه و یخ زده در بازار توزیع می‌شود.

 

مهمترین نکاتی که در خرید این غذای دریایی به صورت یخ زده از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، کیفیت و سلامت میگو و عرضه آن به صورت کاملا استاندارد و بهداشتی می‌باشد. اگر از خریداران میگو یخ زده سایز متوسط با کیفیت تضمینی هستید، بهتر است از شرکت پخش معتبر آن، بدون واسطه اقدام نمایید.

شرکت پخش میگو پلویی یخ زده سایز متوسط

عوامل موثر بر کیفیت میگو پلویی یخ زده

میگو پلویی علاوه بر طعم خوشمزه، به دلیل فواید فراوانی که برای سلامت بدن دارد از میزان فروش و تقاضای بالایی در کشور برخوردار می‌باشد.

 

مهمترین عوامل موثر بر کیفیت میگو پلویی، به خصوص نوع یخ زده آن که باید به آن توجه نمایید، مواردی به شرح زیر است:

 

  • میگو محصولی است که اگر به درستی شست و شو و نگهداری و فریز نشود، در مدت زمان کوتاهی تغییر رنگ داده و فاسد می‌شود. بنابراین دمای زیر صفر در فریزر جهت نگهداری میگو بسیار مناسب می‌باشد.
  • برای بالا بردن کیفیت میگو یخ زده بدون ایجاد واکنش های آنزیمی و افت کیفیت، حتما قبل از فریز، سر میگو را کنده و بعد آن را درون کیسه های فریزری یا فویل های فومی به صورت وکیوم بسته بندی نموده و در انتهایی ترین بخش فریزر نگهداری نمایید.
  • حتما توجه داشته باشید که میگوهایی فریزری شده سالم را با نماد استاندارد و پروانه وزارت بهداشت و تاریخ دار خریداری نمایید. همچنین از خرید میگوهای فریز شده ای که بوی نامطبوع داشته و یا بر روی سطح پوست خود دارای لکه زرد و سیاه می‌باشند، خودداری نمایید.

 

مهمترین نکاتی که در هنگام مصرف میگو پلویی یخ زده جهت جلوگیری از افت کیفیت قبل از مصرف باید به آن توجه نمایید، شیوه باز کردن یخ میگو می‌باشد. بهترین حالت برای باز شدن یخ میگو، نگهداری در شرایط محیطی خنک و ترجیحا در آب سرد و درون یخچال می‌باشد.

 

 

عوامل موثر بر کیفیت میگو پلویی یخ زده

توزیع کنندگان عمده میگو پلویی یخ زده سایز متوسط

قیمت میگو پلویی یخ زده سایز متوسط به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. بنابراین، مهمترین آن ها علاوه بر کیفیت و تازگی، می‌توان به شیوه سفارش و عرضه محصول اشاره داشت. بهترین روش برای خرید میگو پلویی منجمد با کیفیت و با قیمت استثنایی، خرید از طریق توزیع کنندگان عمده این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه می‌باشد.

 

روش عرضه میگو متوسط منجمد نیز در قیمت نهایی آن تاثیر به سزایی دارد. چرا که میگو ها یا به صورت کاملا تمیز و پاک شده و یا غیر پاک شده، طعم دار و بدون طعم در بسته بندی های مختلف با وزن های گوناگون در بازار توزیع می‌شوند. ضمنا هر کدام با توجه به خصوصیات کیفی و کمی، از لحاظ قیمت با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

 

توزیع کنندگان عمده میگو پلویی یخ زده سایز متوسط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *