ماهی و میگو از انواع آبزیان هستند، که بسیار پر متقاضی می‌باشند. میگو از انواع غذاهای دریایی است که سرشار از مواد غذایی مفید برای بدن است.

 

میگو در انواع صید شده و پرورشی در بازار موجود است. این محصول را پس از پوست کندن استفاده می‌نمایند. میگو فریز شده بدون پوست از جمله میگو های موجود در بازار است، که به دلیل گرفتن پوست آن، متقاضیان بسیاری دارد.

 

شرکت فروش میگو فریز شده بدون پوست

نکاتی برای خرید میگو فریز شده بدون پوست

نکاتی برای خرید میگو فریز شده بدون پوست زمانی که برای خرید میگو به بازار ماهی و میگو مراجعه می‌کنیم، می‌توانیم میگو را در انواع مختلف و اندازه های متفاوت ببینیم. همچنین، می‌توانیم میگو ها را به صورت میگو پوست کنده و آماده و یا به صورت معمولی خریداری نماییم.

 

میگوها را می‌توان به صورت فله‌ای و کیلویی و یا به صورت بسته بندی خریداری نمود و این بستگی به خریدار دارد که کدام نوع میگو را انتخاب نماید. زمانی که می‌خواهیم به خرید میگو بپردازیم، بهتر است به تازگی آن توجه نماییم. تازگی میگو از روی بو و طعم و حتی رنگ آن قابل تشخیص است. میگوهای مانده معمولاً حالت پلاسیدگی داشته و بهتر است از آن ها استفاده نشود. همچنین، دارای بوی نامطبوع هستند.

 

زمانی که می‌خوهیم از میگوهای پوست کنده استفاده نماییم، باید توجه داشته باشیم که گوشت میگو حالت سفتی خود را داشته باشد همچنین زیاد نرم نباشد و بافت گوشت به سرعت از هم باز نشده و متلاشی نگردد. همچنین، بوی نامطبوعی نیز از آن متصاعد نگردد. اگر میگو را در این شرایط و ویژگی یافتیم، بهترین میگو و تازه‌ترین میگو را تهیه کرده و می‌توانیم طعم خوش و خواص زیاد آن را دریافت نماییم.

 

میگو را می‌توان به صورت خام از بازار تهیه نمود و یا به صورت خام و پخته شده آن را فریز کرده و منجمد نمود حتی تا ۶ ماه و بیشتر از آن استفاده کرد. میگو را می‌توان از بازار به صورت پوست کنده و فریز شده نیز تهیه کرد، که در این صورت دردسر کمتری داشته و به روش بهداشتی و بر مبنای قوانین و قواعد خاص آن می‌توان اعتماد کرده و با خیال راحت از این گونه میگو استفاده کرد. چرا که برندهای عرضه این گونه میگوها، کاربلد و تحت نظارت وزارت بهداشت می‌باشند.

توزیع مستقیم میگو فریز شده بدون پوست

توزیع مستقیم میگو فریز شده بدون پوست

میگو فریز شده را از کانال‌های مختلف می‌توان تهیه نمود. همچنین می‌توان آن را از فروشندگان مجاز ارائه این محصول، در فروشگاه هایی که به عرضه این نوع گوشت مبادرت می‌پردازند، تکیه کرد و هم می‌توان آن را به صورت مستقیم از فروشگاه های اینترنتی و مجازی و با حذف واسطه ها خریداری نمود و به صورت مستقیم از تولید کنندگان دریافت کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *