میگو یکی از غذاهای دریایی لذیذ و پرخاصیت می‌باشد. همچنین با توجه به کیفیت عالی از فروش بالایی برخوردار است و متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

 

ماهی کارون ، شرکت صادرات میگو منجمد رگ گرفته ۱۵۰ گرمی این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته بندی استاندارد و مناسب به بسیاری از کشور های همسایه صادر می‌کند که به دلیل مرغوبیت در آنجا نیز طرفداران زیادی دارد.

 

شرکت صادرات میگو منجمد رگ گرفته 150 گرمی

روش تشخیص کیفیت میگو منجمد رگ گرفته شده

روش تشخیص کیفیت میگو منجمد رگ گرفته شده چگونه می‌باشد؟ میگو تازه و مرغوب عاری از بوی نامطبوع‌ بوده و دارای رنگی صورتی روشن و شفاف می‌باشد. همچنین بافتی محکم و سفت دارد. این محصول دارای بسته بندی استاندارد و مناسبی است ‌و تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، وزن آن و پروانه بهداشت در روی بسته درج شده است. از این رو مشتری با اطمینان کامل می‌تواند اقدام به خرید کند.

 

میگوی باکیفیت اندازه‌ و سایز مناسب و مطلوبی دارد و در شرایط دمایی مناسب نگهداری شده است و به همین دلیل خواص خود را حفظ کرده است و بسیار خوشمزه می‌باشد. میگو پس از یخ زدایی به روش های مختلف مانند: سوخاری، کبابی، قلیه و …‌‌طبخ می‌شود و سرشار از پروتئین و املاح معدنی و … است که برای سلامتی‌ بدن بسیار مفید می‌باشد.

 

روش تشخیص کیفیت میگو منجمد رگ گرفته شده

توزیع کننده بهترین میگو منجمد رگ گرفته ۱۵۰ گرمی

در حال حاضر توزیع کننده بهترین میگو منجمد رگ گرفته ۱۵۰ گرمی این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت عمده و یا جزئی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که با توجه به طعم عالی و سطح کیفی بالا، استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می‌پذیرد.

 

یکی از مراکز معتبر عرضه میگو پاک شده با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین شرکت می‌باشد که این محصول را به صورت عمده و اینترنتی به خریداران عرضه می‌کند و با توجه به مهیا بودن شرایط ایده آل مشتری، می‌تواند در اسرع وقت نسبت به خرید محصول دلخواه اقدام نماید و پس از واریز وجه محصول به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.

محصولات میگو فریز شده شامل موارد زیر است :

  1. میگو فریز شده بدون پوست
  2. میگو فریز شده ریز بسته بندی
  3. میگو فریزشده 110 گرمی
  4. میگو فریز شده نیم کیلویی
  5. میگو منجمد رگ گرفته 150 گرمی
  6. میگو منجمد رگ گرفته 400 گرمی

میگو منجمد صادراتی علاوه بر خوشمزه بودن، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می‌باشد و از بهترین میگو های پرورشی و یا دریایی استفاده می‌شود، این میگو پس از صید، از شرکت های تولیدی معتبر با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و مدرن به شیوه ای کاملا بهداشتی تمیز و رگ گیری می‌شود و پس از آماده شدن در بسته های استاندارد و در وزن های مختلف راهی بازار فروش‌ در داخل و خارج از کشور می‌گردد.

 

توزیع کننده بهترین میگو منجمد رگ گرفته 150 گرمی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *