دفاتر و شرکت های بازرگانی و صادر کنندگان انواع میگو فریز شده بی پوست، با خرید عمده این میگو ها از کارخانه ها و یا شرکت های پخش کننده، آن را به کشور های مختلفی عرضه می‌نمایند. با صادرات میگو به کشور های اروپایی می‌توان از کالای داخلی و تولید کنندگان میگو در ایران حمایت کرده و موجب اشتغال زایی و تولید انبوه این محصول در ایران شد. به دلیل مزایای فراوانی که این صادرات دارد، بسیاری از دفاتر در زمینه میگو فعالیت می‌کنند.

شرکت صادراتی میگو فریز شده بی پوست

آشنایی با روش های انجماد میگو بی پوست

برای نگهداری میگو و جلوگیری از فاسد شدن آن باید میگو ها را منجمد کنیم. طریقه درست منجمد کردن این محصول این است که اول باید پوست میگو ها را جدا کنیم. در مرحله بعد سر میگو ها را می بریم و با آب سرد به خوبی آن ها را می‌شوییم. بعد از شستشوی کامل میگو ها آن ها را داخل ظرفی ریخته تا آب اضافی آن جدا شود. چون اگر آب اضافی داشته باشد باعث لزج شدن آن می‌شود .

در مرحله بعد برای این که میگو ها از کیفیت خوبی برخوردار باشند و در هنگام استفاده دارای طعم بهتری باشند، می‌توانیم از ظروف در دار برای بسته بندی آن استفاده کنیم. چون کار کردن با این ظروف بسیار لذت بخش می‌باشد و مواد غذایی نیز با کیفیت بالایی در فریزر می‌مانند. در نتیجه می‌توان هنگام استفاده به آسانی میگو ها را خارج کرده و مورد استفاده قرار داد.

آشنایی با روش های انجماد میگو بی پوست

خرید مستقیم میگو فریز شده بی پوست

مرکز نمایندگی توزیع میگو در استان تهران توانسته سطح فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. میزان فروش میگو به صورت عمده و جزئی مطابق نیاز و مصرف مشتریان انجام می‌شود.

این معاملات به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌گردد. مشتریان می‌توانند مطابق شرایط خود اقدام به تهیه میگو نمایند. هر تولیدی میگو دارای تعداد زیادی نماینده فروش در شهر های مختلف است. در نهایت بتواند محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان حتی در مناطق پرت و دور افتاده برساند.

این نماینده ها با تبلیغات مفید و موثر برند و ثبت سفارشات میگو و تحویل به موقع محصولات به بازار، گام های موثری برای فروش بیشتر میگو و سود بالاتر بر می‌دارند.

این میگو ها به عنوان کالا های سودآور برای تاجران می‌باشند و باعث می‌شوند تا اقتصاد کشورمان رونق زیادی پیدا کند. همچنین برای توسعه تجارت بسیار موثر و مفید می‌گردند.

معیار های انتخاب صادر کنندگان میگو یخ زده صادراتی به خارج از کشور، استاندارد بودن و کیفیت بالای این محصولات می‌باشد. اگر کارخانه های تولید کننده میگو این معیار ها را داشته باشند، از آن ها به صورت عمده انواع محصولات را خریداری می‌نمایند تا صادرات میگو را انجام دهند.

خرید مستقیم میگو فریز شده بی پوست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *