میگو یکی از خوش طعم ترین انواع محصولات دریایی به حساب می‌آید. از میگو در تهیه انواع غذا ها استفاده بسیاری می‌شود. این محصول طرفداران بسیاری دارد و سرشار از مواد معدنی است. سفارش کلی میگو منجمد رگ گرفته ۴۰۰ گرمی توسط مشتریان این محصول در بیشتر شهر ها انجام می‌شود. آن ها میگو های مورد نیاز خود را به صورت عمده و کیلویی به تولید کنندگان آن سفارش داده و با قیمتی خوب خریداری می‌‌کنند.

سفارش کلی میگو منجمد رگ گرفته 400 گرمی

بهترین نوع بسته بندی برای میگو منجمد بهداشتی

در این مطلب بهترین نوع بسته بندی برای میگو منجمد بهداشتی را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین اطلاعاتی درباره این محصول و خواص آن در اختیار شما قرار می‌دهیم.

همانطور که گفتیم امروزه از انواع میگو ها استفاده بسیاری می‌شود. این محصولات غذایی دارای طعمی بی نظیر می‌باشند. علاوه بر طعم عالی دارای خاصیت نیز هستند. به همین دلیل روز به روز بر میزان تولید و فروش این محصولات افزوده می‌گردد.

این میگو ها سرشار از موادی از جمله آهن، پروتئین، ویتامین، کلسیم، فسفر و غیره می‌باشند. هرکدام برای سلامت بخشی از بدن مفید هستند. به همین دلیل مصرف این محصولات به تمامی افراد توصیه می‌شود.

این محصول به دو صورت تازه و منجمد در بازار موجود می‌‌باشد. هرکدام در بسته بندی های جداگانه و بهداشتی قرار گرفته و به مشتریان عرضه می‌‌شوند.

میگو های منجمد دارای بسته بندی های منحصر به فردی هستند. تولید کنندگان این محصولات را در کارخانه ها ابتدا به خوبی منجمد می‌کنند و در بسته بندی های مناسب قرار می‌دهند. بهترین نوع بسته بندی برای میگو های منجمد، بسته بندی های پلیمری می‌باشد.

در حقیقت میگو ها بعد از منجمد شدن فرآیند اکسیداسیون را گذرانده و در بسته بندی های مناسبی که نور و رطوبت و حرارت را به خود جذب نکنند قرار می‌گیرند.

پلیمری بودن این بسته بندی ها از فرآیند اکسید شدن و تغییر رنگ میگو ها جلوگیری می‌نماید و آن ها را تا زمان استفاده و به مدت چند روز به حالت یخ زده نگهداری می‌کند. همچنین می‌تواند دمای درون بسته بندی را پایین نگه دارد.

بهترین نوع بسته بندی برای میگو منجمد بهداشتی

توزیع مستقیم میگو منجمد رگ گرفته ۴۰۰ گرمی

توزیع مستقیم میگو سفارشی منجمد رگ گرفته ۴۰۰ گرمی، در بیشتر شهر های تولید کننده این محصولات از جمله شهر های شمالی و جنوبی کشور در حال انجام می‌‌باشد.

محصولات میگو فریز شده شامل موارد زیر است :

  1. میگو فریز شده بدون پوست
  2. میگو فریز شده ریز بسته بندی
  3. میگو فریزشده 110 گرمی
  4. میگو فریز شده نیم کیلویی
  5. میگو منجمد رگ گرفته 150 گرمی
  6. میگو منجمد رگ گرفته 400 گرمی

تولید کنندگان میگو بسته بندی منجمد شده را برای جلوگیری از خراب شدن به روش های سریع و آسان به فروش می‌رسانند. یکی از این روش ها خرید و فروش آنلاین می‌باشد که از طریق همین سایت نیز انجام می‌‌شود. به همین دلیل بیشتر مشتریان می‌توانند در زمانی کم محصول مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش داده و خریداری نمایند.

توزیع مستقیم میگو منجمد رگ گرفته 400 گرمی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *