میگو فریز شده نیم کیلویی صادراتی، با طعمی عالی و خاص در مرکز تولید این محصول عرضه می‌شود. این تولیدات بسیار مغذی و پر فروش می‌باشند.

 

میگو منجمد تازه، سالم و خوش طعم می‌باشد.این محصول صادراتی بوده و یک ماده اولیه برای صنایع غذایی محسوب می‌شود. همچنین غنی از املاح بوده و نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان ها را دارد.

سفارش انواع میگو فریز شده نیم کیلویی

نکاتی برای تولید میگو فریز شده نیم کیلویی

تولید میگو منجمد توسط کارخانه های فعال در این زمینه با استفاده از تجهیزات قدرتمند انجام می‌گردد. این فریزرها دمای زیر صفر داشته و در عرض چند دقیقه باعث انجماد کامل گوشت می‌شوند. این مواد از انسان در برابر انواع سرطان ها از جمله سرطان خون و سینه محافظت می‌کند.

 

غنی از امگاها: این ماده غذایی سرشار از انواع روغن های گیاهی غیر اشباع می‌باشد. همچنین حاوی مقادیر زیادی الفا لینولنیک ها می‌باشد. این ماده غذایی جزء ضروری ترین نیازهای اساسی هر فرد می‌باشد. زنان و مردان بایستی روزانه مقادیر معینی از این نوع اسید چرب را دریافت کنند. مصرف این اسید های چرب غیر اشباع مرگ ناگهانی در اثر ایست قلبی را بیش از ده درصد کاهش می‌دهد.

 

منبع غنی از ویتامین های گروه بی این محصول، به دلیل دارا بودن تیامین ها، ریبو فلاوین ها یک منبع غنی از ویتامین های محلول در آب بوده و نقش مهمی در سلامت جنین و مادر باردار ایفا می‌نماید.

 

نکاتی برای تولید میگو فریز شده نیم کیلویی

مراکز پخش میگو فریز شده نیم کیلویی

بازار خرید و فروش و صادرات میگو سفارشی فریز شده نیم کیلویی فله، فوق العاده پر رونق می‌باشد. این تولیدات کاملا ایرانی بوده و جزء مرغوب ترین ها می‌باشد. طعم فوق العاده عالی دارند و بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشند. میگو فریز شده فله یک برند معتبر و ارزشمند و قابل اعتماد می‌باشد. این محصول جزء اصلی ترین مواد غذایی در سبد غذایی خانوار می‌باشد.

 

فروش میگو منجمد کیلویی عمده، با کیفیت عالی در سراسر کشور در حال انجام می‌باشد. این محصول به بسیاری از کشور ها صادر می‌گردد. فروشندگان این ماده غذایی با توجه به عرضه مستقیم این محصول، تخفیف های بسیار ویژه ای را جهت خرید برای مشتریان در نظر دارند. کیفیت این ماده غذایی تایید شده توسط سازمان غذا و دارو می‌باشد. همچنین در سطح بالایی از لحاظ کیفی قرار دارد. دارای تمامی شاخصه های استاندارد بهداشتی بوده و یک کالای تجاری در سطح بین الملل می‌باشد.

 

این محصول دارای توزیع کاملا نظارت شده بوده و دارای قیمتی مناسب در بازار داخل می‌باشد. به دلیل استفاده فراوان در صنایع غذایی، یک ماده اولیه تاثیرگذار در تولید شناخته می‌شود. در صورت خرید این محصول از سراسر کشور می‌توانید با ارتباط با تولید کننده اصلی، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

مراکز پخش میگو فریز شده نیم کیلویی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *