میگو فریز شده ۱۵۰ گرمی درجه یک فله با قیمت عالی و شگفت انگیز با مرغوبیتی بی نظیر در بسته بندی های مناسب عرضه می‌شود. این تولیدات کاملا طبیعی بوده و بسیار تازه و مرغوب می‌باشند.

 

میگو فریز شده بسیار خوشمزه می‌باشد و خواص فراوانی برای درمان انواع بیماران دیابتی و فشار خون دارد. نرخ اعلام شده با توجه به کیفیت عالی این ماده پروتئینه بسیار مناسب می‌باشد.

 

خرید مستقیم میگو فریز شده 150 گرمی

بررسی میزان کالری میگو فریز شده درشت

میگو منجمد بسته بندی دارای میزان بالایی اسید چرب غیر اشباع و پروتیین بوده که در بدن تبدیل به کالری و انرژی می‌گردند. این گوشت دریایی میزان فراوانی مواد معدنی و ویتامین در اختیار بدن قرار می‌دهد.

 

بدن انسان می‌تواند با خوردن صد گرم میگو، حدود هشتاد درصد انرژی مورد نیاز خود را در طول روز به دست آورد. میگو دارای فسفر فراوان بوده و نقش مهمی در انجام فعالیت های مغزی بر عهده دارد.

 

غنی از امگاها: این ماده غذایی سرشار از انواع روغن های گیاهی غیر اشباع بوده و حاوی مقادیر زیادی آلفا لینولنیک ها می‌باشد. این ماده غذایی جزء ضروری ترین نیازهای اساسی هر فرد می‌باشد. زنان و مردان بایستی روزانه مقادیر معینی از این نوع اسید چرب را دریافت نمایند. مصرف این اسید های چرب غیر اشباع، مرگ ناگهانی در اثر ایست قلبی را بیش از ده درصد کاهش می‌دهد.

 

بررسی میزان کالری میگو فریز شده درشت

توزیع کننده انواع میگو فریز شده ۱۵۰ گرمی

بازار خرید انواع میگو فریز شده ۱۵۰ گرمی فوق العاده پر رونق می‌باشد. این تولیدات کاملا ایرانی بوده و جزء مرغوب ترین ها می‌باشد. طعم فوق العاده عالی دارند و بسیار خوشمزه و خوش طعم می‌باشند.

 

این نوع گوشت دریایی یک برند معتبر و ارزشمند و قابل اعتماد می‌باشد. این محصول جزء اصلی ترین مواد غذایی در سبد غذایی خانوار می‌باشد. این محصول به بسیاری از کشور ها صادر می‌گردد.

 

فروشندگان میگو با توجه به عرضه مستقیم این محصول، تخفیف های بسیار ویژه ای را جهت خرید برای مشتریان در نظر دارند. کیفیت این ماده غذایی تایید شده توسط سازمان غذا و دارو بوده و در سطح بالایی از لحاظ کیفی قرار دارد. دارای تمامی شاخصه های استاندارد بهداشتی بوده و یک کالای تجاری در سطح بین الملل میباشد. پخش کننده میگو مرغوب ترین نوع گوشت دریایی را جهت فروش ارائه می‌کند.

 

میگو فریز شده دارای توزیع کاملا نظارت شده بوده و دارای قیمتی مناسب در بازار داخل می‌باشد. به دلیل استفاده فراوان در صنایع غذایی، یک ماده اولیه تاثیرگذار در تولید شناخته می‌شود. در صورت خرید این محصول از سراسر کشور می‌توانید با ارتباط با تولید کننده اصلی، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

توزیع کننده انواع میگو فریز شده 150 گرمی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *