تولید کننده میگو فریز شده پرورشی، توانسته این نوع محصولات را به صورت گرمی و با تعداد قابل سفارش توسط مشتری به دست مصرف کننده برساند. شاید تصور کنید که میگو ها تماما از دل دریا بدست آمده‌اند، در صورتی که اینگونه نبوده، بلکه نمونه‌ های مختلفی از این نوع موجودات به صورت پرورشی به بازار ورود پیدا کرده‌اند که هر کدام از آن ها قیمت خاصی دارند. برخی از افراد علاقه خاصی به پرورش آبزیان داشته و ما در این مقاله قصد داریم تا آن ها را در این زمینه راهنمایی کنیم.

تولید کننده میگو فریز شده پرورشی

نحوه صحیح پرورش میگو در آب های شیرین

فراهم کردن بستر مناسب برای پرورش میگو در آب های شیرین مهم ترین چیزی است که باید به آن توجه نمایید. میگو آب شیرین قادر است در طی مدت زمان کوتاه تری رشد خود را تکمیل کند. در این زمینه شما باید موارد بهداشتی را نیز رعایت کنید.

میگو های پرورشی اغلب در استخر های مخصوصی نگهداری می‌شوند. شما باید در ابتدا استخر مناسبی برای پرورش این نوع آبزیان در نظر بگیرید. استخر های آب شیرین می‌بایست قبل از اقدام به پرورش آهک پاشی شده باشند. استفاده از آهک علاوه بر استحکام بخشی به کف استخر، از جلبک گرفتن و رشد گیاهان جلوگیری خواهد کرد. به همین جهت حتما باید به این مورد توجه نمایید.

برخی از استخر ها برای پرورش میگو نیاز به خاک های شنی داشته و باید از شن های مخصوص برای آن ها استفاده کرد. علاوه بر استفاده از شن در داخل استخر می‌توانید از خاک های رسی نیز در این بخش استفاده کنید. در طی دوره پرورش میگو باید موارد بهداشتی رعایت شده و از آب های سالم و شیرینی برای آن استفاده کرد تا با مشکلی پیش نیاید.

تولید میگو با روش های مختلفی در ایران انجام می‌شود. شما نیز اگر قصد پرورش این نوع آبزیان را دارید، می‌توانید از روش های اصولی برای این کار استفاده کنید.

نحوه صحیح پرورش میگو در آب های شیرین

عرضه مستقیم میگو فریز شده پرورشی

عرضه مستقیم میگو فریز شده پرورشی باعث شده تا مصرف کنندگان و یا افرادی که در زمینه فروش انواع میگو فعالیت دارند، بتوانند این نوع خوراک را با قیمت مناسب تری تهیه کنند. میگو های پرورشی پس از اینکه به رشد کافی رسیدند، باید تحت انجماد قرار بگیرند. در نتیجه بتوان مدت زمان زیادی از آن ها استفاده کرد.

میگو بخاطر داشتن انواع کلسیم و امگا سه از محصولاتی است که شما حتما باید در سبد غذایی از آن استفاده کنید. پخش عمده میگو ها به صورت کاملا بهداشتی و بسته بندی شده انجام می‌گیرد. شما برای خرید آن ها می‌توانید از طریق سایت ما اقدام کنید. در نهایت محصول سریع تر به دست تان برسد.

عرضه مستقیم میگو فریز شده پرورشی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *