عکس آپلود نشد.

فروش عمده میگو خشک فله با کیفیتی مناسب صادرات قیمت بسیار ارزان از طریق سایت پیش رو در حال انجام است.گوشت میگو دارای غنی ترین ذخایر پروتئین طبیعی و حاوی مقدار زیادی ید قابل هضم است که این عنصر از آن عناصری است که فرد در زندگی روزمره فاقد آن است. امروزه مصرف محصولات و غذاهای دریایی با توجه به اینکه دارای خاصیت بی شماری می باشند، و جزو سالم ترین نوع غذا به شمار می آیند، در بین افراد به خصوص در مناطق آسیای شرقی بسیار زیاد بوده، لذا مصرف میگو پس از ماهی یکی از پرطرفدار ترین نوع مواد غذایی به شمار می آید.

عکس آپلود نشد.

جلوگیری از فشار خون بالا با مصرف میگو

عکس آپلود نشد.

امروزه محققان به این نتیجه رسیده اند که می توانند افرا با مصرف میگو ریز پرورشی از فشار خون بالا کاملا جلوگیری کنند. ویتامین‌های موجود در میگو خشک درجه یک آجیلی جنوب، طیف وسیعی از ویتامین‌ها را شامل می‌شود.

مهمترین ویتامین‌های موجود در میگو فرآوری شده خشک، گروه B12 است. این گروه از ویتامین‌ها که شامل نیاسین، تیامین و فولات هستند، از بهترین مواد غذایی به شمار می‌روند که سلامتی پوست و مو را تامین می‌کنند.

ویتامین‌های گروه ب در واقع منبع اصلی تغذیه پوست و ریشه موها هستند و از مشکلاتی مانند لکه‌های پوستی و موخوره و ریزش مو، به نحو عالی جلوگیری می‌نمایند. ویتامین مهم دیگری که در میگو وجود دارد، ویتامینD است.

همه ما به خوبی از نقش مهم این ویتامین در سلامت بدن مطلع هستیم. ویتامین دی، عملکرد بهتر مغز و عروق را به ارمغان می‌آورد. فرآورده‌ها و محصولات دریایی، منبع غنی از ویتامین دی هستند.

در گذشته خوردن غذاهای دریایی برای مادران باردار ممنوع بود ولی امروزه با تحقیق های بسیار دانشمندان به این نتیجه رسیدند که خوردن آنها نه تنها مضر نیست بلکه برای مادر و جنین بسیار سودمند می‌باشد.

همانطور که گفته شد این است که نباید به صورت روزانه باشد بهتر است هر چند وقت یکبار و هفته ای دو بار مصرف شود. علت ممنوع کردن میگو برای زنان باردار این بود که وجود جیوه در غذاهای دریایی را برای بدن مضر می دانستند.

البته امروزه هم جیوه برای بدن بسیار بسبار مضر است و در انواعی ماهی مانند ماهی کاشی، کوسه ماهی، شاه ماهی و غیره درصد بالایی جیوه وجود دارد که خوردن آن برای زنان باردار و حتی انسان های معمولی مضر است ولی درصد جیوه موجود در میگو و ماهی قزل آلا و ماهی سالمون بسیار کم است و خطری مادر و جنین را تهدید نمی‌کند.

نکات مهم برای خوش طعم شدن میگو

عکس آپلود نشد.

میگو خشک باکیفیت را می‌توان به صورت آجیل مصرف کرد و یا در غذا های مختلف و طعم های گوناگون استفاده کرد. میگو خشک یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار در بازار می باشد که خواص بسیار زیادی برای بدن دارد. میگو سرشار از انواع ویتامین ها می باشد که مصرف آن ها موجب پیشگیری از بروز بسیاری از بیماری ها می شود. میگو از خوشمزه ترین و مفید ترین غذاهای دریایی می باشد که آن را می توان به صورت های مختلف استفاده کرد.

میگو های خشک شده را می توان در تمام فصول سال مصرف نمود. میگو های خشک شده به سبب ویژگی هایی که دارند باید در محل مناسب نگهداری شوند تا فاسد نشوند. بهترین مکان برای نگهداری میگوی خشک قرار دادن آن ها در ظروف محکم و در یخچال می باشد. اگر بعد از مدتی احساس کردید که بوی آن تغییر کرده از ادامه مصرف آن خودداری کنید. میگوهای با کیفیت همچنین قابلیت فریز کردن دارند. میگوی خشک می تواند تاثیر بسیار عالی بر عملکرد مغز، تقویت حافظه، شفاف سازی پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، تامین انرژی و بسیاری موارد دیگر … بگذارد.

میگو خشک فله ای پس از بسته بندی در حجم های مختلف برای مصرف متقاضیان توزیع می‌شود این میگوهای خشک شده طرح فوق العاده ای داشته و به صورت ساده و یا طعم دار در انواع مختلف فلفلی که چاپ نمکی سرکهای و یا با استفاده از عصاره های مختلف گیاهی تهیه و توزیع می‌ کنند.

تامین ویتامین های مورد نیاز بدن با میگو

عکس آپلود نشد.

ویتامین های مورد نیاز بدن با میگو به راحتی به تامین می ردس زیرا تاثیرات مهمی در سلامتی ایفا می کند. همچنین افرادی که دارای طبع سردی هستند می توانند از میگو در رژیم غذایی خود به خصوص در فصل سرد سال استفاده کنند، لذا این افراد برای تهیه و دسترسی راحت تر میگو می توانند در فروشگاه های معتبر به خرید میگو خشک بدون پوست و آما ده بپردازند، که در کوتاه ترین زمان قابل تهیه می باشد.

از این رو هر نوع مواد خوراکی دارای مسهل خاص خود می باشند، که مسهل میگو گیاه سکنجبین بوده که افراد می توانند ان را به همراه عصاره و یا خود گیاه سکنجبین مورد استفاده قرار دهند، از این رو به دلیل دارای بودن رطوبت بسیار زیاد در درون میگو، این مواد خوراکی برای افرادی که دارای بیماری یبوست می باشند نیز بسیار مفید بوده است.

لذا با توجه به اینکه این نوع مواد خوراکی دارای ارزش غذایی و دارویی بسیار زیادی می باشد، و همه افراد طرفدار و دوستداران زیاد میگو هستند، با توجه به نوع مزاج افراد مصرف میگو برای ان ها متفاوت بوده، به طور مثال افرادی که دارای مزاج سرد هستند بهتر است میگو را به همراه نعناع مصرف کنند.

همچنین این خوراکی مغذی و پرطرفدار به دلیل وجود مقادیر فراوانی از آنتی اکسیدان منیزیم و آهن در تقویت سیستم دفاعی بدن ،رفع کم خونی های شدید و درمان بسیاری از سرطان ها و بیماری های صعب العلاج بسیار موثر واقع شده است.

ابتلا به انواع بیماری ها و سرطان هابه دلایل مختلف که تغذیه نامناسب از مهم ترین آن ها میباشد،در فعالیت بسیاری از اندام و بافت های بدن اختلال ایجاد کرده و سبب بسیاری از مشکلات و بیماری ها میشود که با مصرف مناسب و مداوم میگو خشک میتوان آسیب ها و مشکلات ناشی از کمبود آنتی اکسیدان ها،کم خونی ،کمبود اهن و… نیاز مهم بدن به این مواد حیاتی را تامین و بسیاری از مشکلات و آسیب های ناشی از آن ها را به صورت چشمگیری درمان و رفع کرد.

قیمت خرید میگو خشک فله

عکس آپلود نشد.

میگو خشک فله می تواند تاثیرت مثبتی را به دنبال داشته باشد به نوعی که این قیمت ها متغیر بیان شده است. با توجه به مواردی که اشاره کردیم تا حدودی با مزایا مشخصات و انواع مختلف میگو خشک شده آشنا شدیم و همان طور که می‌دانید این غذای دریایی منبع غنی از مواد مغذی و مفید برای تقویت و سلامت بدن است به همین منظور بهتر است به طور منظم در برنامه غذایی خانوارها جای داده شود.

امروزه با شناخت هر چه بهتر و بیشتر فواید و ارزش های نهفته در میگو خشک ریز اعلا مراکز متعددی سری دارند که با پرورش این نمونه آبزی جهت تامین ارز و تقاضای بازار و پیشگیری از صید بی رویه و غیر قانونی این گونه دریایی با ارزش با تولید میگو خشک امادهو تهیه فرآوری های مختلف این غذای دریایی در بازارهای داخلی در زمینه صادرات میگو خشک ریز مرغوب به سایر کشورها نیز فعالیت داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *