شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شده باشد که چرا باید میگوها را فریز نمایند؟ برای پاسخ به این سوال می‌توان گفت مهم‌ترین عاملی که باعث فریز کردن میگوهای مختلف شده است، در جهت ماندگاری بیشتر و حمل و نقل راحت تر آن ها می‌باشد.

شما برای خرید محصولات ماهی کارون، اعم از میگوی سفید هندی منجمد، می‌توانید به صورت غیرحضوری اقدام نمایید. فقط کافیست با مراجعه به صفحه مشاوره و فروش و ثبت درخواست، به راحتی اقدام به خرید انواع محصولات آبزی نمایید.

 

 میگو سفید هندی فریز شده بسته بندی

مشخصات میگو سفید هندی منجمد

میگو Shrimp، از آبزیان سخت پوست به حساب می‌آید که در آب های شور و شیرین سراسر دنیا پیدا می‌شود. میگو دارای طبع گرم و سرشار از  پروتئین، ید، فسفر و کلسیم است. میگو با چیزی در حدود ۲۰۰ میلی گرم کلسترول و چربی های غیر اشباع، ارزش غذایی بالایی دارد و ویتامین B12، ویتامین D و سلنیوم بدن را تامین می‌کند.

میگو سفید هندی یکی از محصولات پرطرفدار در میان افراد بوده که برخی از اشخاص به خاطر طعم خاصی که دارد، اقدام به تهیه میگو کرده‌اند. همچنین برخی نیز به خاطر خاصیت های زیادی که این نوع محصول دارد، ترجیح می‌دهند تا از آن ها استفاده کنند. برخی از میگوها در ایران تهیه و تولید می‌شوند که به صورت آماده و یا فریز شده مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی می‌توان گفت میگوهای منجمد شده، از رایج ترین محصولاتی هستند که مقادیر زیادی از انواع ویتامین ها در آن موجود می‌باشد.

میگوها از غذاهایی هستند که شما می‌توانید به صورت طبخ شده از آن استفاده نمایید. برخی از افراد جهت طعم دار کردن این نوع غذا، از انواع عصاره های گیاهی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید برای تامین ویتامین های بدن از جمله: تامین کلسیم از این غذای خوش طعم در طول روز استفاده کنید.

میگوهای سالم دارای مشخصاتی هستند که شما در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. به طور کلی می‌توان گفت محصولات بهداشتی اغلب به صورت بسته بندی شده می‌باشند و تاریخ تولید و انقضای آن بر روی بسته حک شده است. توجه داشته باشید که میگوهای فریز شده باید در دمای پایین قبل از مصرف نگهداری شده تا خاصیتشان حفظ شود.

 

میگو سفید هندی در دیس

مراکز فروش و توزیع میگو سفید هندی فریز شده ۱۶۰ گرمی

برخی از میگوها به صورت طبیعی از اعماق دریاها به دست آمده‌اند. نمونه دیگری از میگو ها به صورت پرورشی در بازار موجود می‌باشند که هر یک دارای قیمت متفاوتی هستند.

عرضه میگو پرورشی، به صورت کاملاً بهداشتی انجام می‌گیرد. شما می‌توانید گونه های مختلفی از آن را تهیه و استفاده کنید. مراکز تولید میگو سفید هندی فریز شده، این نوع خوراک را به صورت بسته بندی های مختلف اعم از ۱۶۰ گرمی، در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند.

مجموعه ماهی کارون به عنوان برترین توزیع کننده میگو فریز شده ۱۶۰ گرمی سفید هندی، محصولات خود را به صورت کاملا استاندارد و همراه با قیمت مناسب ارائه میدهد. لازم به ذکر است که این مجموعه تلاش دارد، برترین محصولات آبزی را به بازار عرضه کرده و به دست مشتریان عزیز برساند.

فروشگاه بزرگ ماهی کارون، اقدام به ارائه انواع میگوهای تازه و فریز شده کرده است که شما می‌توانید آن ها را از طریق سایت ما به شکل عمده تهیه نمایید. شایان ذکر است، در فروش عمده میگو، از شما هزینه کمتری دریافت خواهد شد.

 میگو سفید هندی فریز شده بسته بندی

21 دیدگاه

  • با توجه خواص فراوان میگو، میزان استفاده از این محصول در حال افزایش می باشد و به منظور افزایش زمان ماندگاری از میگو فریز شده استفاده می گردد.
    قیمت عمده میگو فریز شده در بسته بندی اعلام شده چقدر است و آیا در وزن های دیگری به جز ۱۶۰ گرمی هم موجود هست؟

    • سلام حسین عزیز
      برای اطلاع از بسته بندی های موجود فرم مشخصات را تکمیل کنید تا همکارانم با شما در تماس باشند.

  • با عرض سلام و خسته نباشید ،ماهی میگوهای این سایت تو نوع خودشون بینظیر هستند ،و‌به همه دوست دارن این محصولات توصیه میکنم حتما یکبار سفارش بدن و خودشون کیفیت رو تجربه کنند ،موفق باشید

  • سلام
    همیشه از خواص میگو صبحت به میان می آمد ولی میگوی سفید هنوز را نشنیده بودم
    مطمئنا این نوع میگو هم باید خوشمزه باشد

  • سلام خسته نباشید واقعیتش من تاحالا ازمیگو استفاده نکردم ونخوردم میدونم خواص بسیار زیادی دارد ولی متاسفانه به خاطر ظاهرش از میگو بدم میاد

  • من تاحالا استفاده نکردم ولی همیشه از فایده بالایی ک داره خوندم تو سایت ها ولی قیمت بالایی ک داره نشده تهیه کنم

  • با عرض سلام و درود فراوان و با آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،ما از این سایت میگو سفارش دادیم خیلی خوب بودن و از خریدم خیلی راضی هستم و دوباره هم می‌خوام سفارش بدم ،تشکر ویژه دارم از این تیم پر تلاش و امیدوارم همیشه در کسب و کارشان موفق باشند

  • میگو سفید هندی دارای طبع گرم است و به دلیل داشتن کلسترول و چربی های غیر اشباع و سلنیوم دارای ارزش غذایی بالایی است

  • با سلام
    میگو یکی از غذاهای پر خاصیت میباشد که دارای پرو تئین و امگا ۳ فراوان بوده و برای سلامتی بسیار مفید است

  • سبام وقت بخیر بنده از میگو های این سایت استفاده کروم و راضی بودم و پیشنهاد میکنم که شما هم تهیه کنید خیلی خوش طعم و تمیز پاک شده بودن و بدون بوی نامطبوع بودن و پخت خوبی داشتن ممنون از اینکه محصول با کیفیت دست مردم میدید انشالله کسبو کارتون با برکت باشه

  • سلام و عرض ادب
    میگو سرشار از خواص بیشماری است که انواع ویتامین ها و مواد مغذی اعم از ویتامین های گروه های مختلف،اسید های چرب امگا۳،کلسیم،پتاسیم و فسفر رو در خودش جای داده و مهم ترین از اون همه ی ما دنبال محصولی هستیم که کیفیت مطلوبی داشته باشه خواستم بدونم ایا مجموعه بی نظیرتون این تضمین رو به خریدارها میده؟خرید عمده به چه صورته؟ایا ارسال به شهرستان هم دارید؟

    • سلام خانم حبیب پور
      وقت شما بخیر
      برای شما نمونه ارسال میکنیم و کیفیت محصول را به شما تضمین میدهیم. ارسال به شهرستان داریم. برای خرید عمده تماس بگیرید.

  • سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه ماهی میگو کارون و بابت توزیع و پخش میگو سفید هندی با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم میگو پر از منابع غنی از آهن می باشد و مصرف آن به افرادی که مبتلا به کم خونی هستند، سفارش می شود. میگو همچنین یکی از خوراکی‌های سرشار از امگا ۳ میباشد و به همین دلیل، به در دست گرفتن فشار خون هم یاری می‌نماید.برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن نمایید

  • سلام خسته نباشید میگو سرشار از پروتیین هستش حتی خانم هایی که باردار هستن میتونن از این محصولی که فریزر شده استفاده کنند چون هم بهداشتی هستش و خیلی کیفیت میگوهاش خوبه با تشکر از سایت خوبتون

  • سلام خسته نباشید میگم به مجموعه ی خوبتون. شاید طعم میگو رو هر کسب نپسنده و باب میل هر کسی نباشه. اگه خواص عالی و بی‌نظیرش مثل دارای طبع گرم بودن و سرشار از امگا ۳ و ویتامین های مورد نیاز بدن رو نادیده بگیریم بهتون پیشنهاد میکنم حتما یک بار این میگوی فریز شده ی هندی رو تجربه کنید و برای همیشه مشتری دائمی این میگوی پر خاصیت میشید. از شما ممنونم. یه سوال هم داشتم. شما فروش عمده ی میگو هم دارین؟ موفق باشید.

    • سلام خانم فاطیما
      وقت شما بخیر
      بله، فروش عمده داریم. برای برای راهنمایی بیشتر با شماره موجود درسایت تماس بگیرید یا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام خسته نباشید میگو جزو مواد غذایی با خواص زیاد و ارزش. غذایی بالایی داره و بخاطر فسفسری ک داره برای حافظه هم خوب هست
    محصول میگو سفید هندی تولیدی شماهم بسیار باکیفیته و قیمت مناسبی داره و ممنونم از مجموعه کارون برای تولید و عرضه این محصول
    دمتون گرم و خسته نباشید

  • سلام وقت بخیر
    ميگوي سفيد هندي Penaeus indicus يکي از گونه هاي مهم تجارتي در طول سواحل شرق استان هرمزگان (منطقه جاسک) مي باشد، و به عنوان يک گونه قابل تکثير و پرورش بشمار مي رود. با توجه به اطلاعات کمي که در خصوص بيولوژي اين گونه در آبهاي جنوبي ايران وجود داشت، برخي از خصوصيات زيستي آن مانند: رشد، رفتار توليدمثلي، پراکنش زيستي و تغذيه در زيستگاههاي دريايي و خوريات جاسک از فروردين ماه ۱۳۷۶ لغايت فروردني ماه ۱۳۷۷ مورد بررسي قرار گرفت.نمونه برداري در اعماق ۳ تا ۵۰ متري در صيدگاههاي ميگو توسط شناورهاي ميگوگير سنتي، و در خوريات بوسيله تور ساحلي (پره) انجام پذيرفت.نتايج نشان مي دهد، رشد ميگوي نر در آغاز سريعتر از ميگوي ماده مي باشد، بطوريکه ضريب رشد (K) براي گونه نر ۱٫۵ و ماده ۱٫۳ محاسبه شد. منحني رشد براي هر دو جنس ايزومتريک بود و رسيدگي جنسي در تمام طول سال در اين گونه ديده شد، اما تخمريزي اين گونه عمدتا در اواخر فصول زمستان، طي بهار و ابتداي تابستان صورت مي گيرد. پست لاروها و گونه هاي نابالغ در اندازه هاي ۲۵ تا ۱۰۰ ميليمتر در خوريات وجود داشتند.بررسي محتويات روده اين گونه نشان داده است که همه چيزخوار بوده و رژيم غذايي شامل مواد پوده اي، کرمهاي حلقوي پرتار، سخت پوستان، صدفهاي دو کفه اي، مواد گياهي و ذرات شن مي باشد. گونه هاي بالغ مواد پوده اي و نابالغين مواد گياهي را ترجيح مي دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *