میگو فریز شده مرغوب از محصولات دریایی درجه یک و اعلا است که به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی پرورش می‌یابد. همچنین طعمی عالی و بسیار دلنشین دارد و از سطح کیفی و ارزش تغذیه ای بالایی برخوردار می‌باشد.

بازار فروش میگو سفید فریز شده مرغوب

هه چیز درباره فواید میگو فریز شده مرغوب

غذا های دریایی از خوشمزه ترین و سالم ترین مواد غذایی هستند که شامل انواع مختلفی می‌باشند. یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین انواع این محصول، میگو فریز شده مرغوب است که جایگاه ویژه ای نزد ایرانیان دارد.

این محصول ارزشمند امروزه طرفداران بسیاری در سراسر کشور دارد. زیرا به عنوان گران بها ترین و ارزشمند ترین ماده غذایی شناخته شده است. میگو سرشار از کلسیم، ید، و پروتئین می‌باشد. همچنین دارای دارای ۱۲۲ تا ۲۵۱ میلی گرم کلسترول است. میگو دارای مقدار قابل توجهی املاح ضروری به ویژه آهن و فسفر نیز می‌باشد که برای کودکان در حال رشد و زنان باردار بسیار مفید بوده است.

میگو غنی از ویتامین B۱۲، ویتامین D، سلنیوم، پروتئین با کیفیت بالا، چربی های غیر اشباع و آهن و نیاسین است. به علاوه پکیج پذیرایی کاملی از ویتامین ها را تشکیل می‌دهد.

نیاسین موجود در میگو نقش های بسیار متفاوتی در متابولیسم بدن ایفا می‌کند. در کمبود این ماده بدن دچار ضعف عضلانی، بی اشتهایی، سوءهاضمه و بثورات جلدی شده و کمبود شدید آن منجر به پلاگر همراه با خشکی پوست، تیرگی آن و پوسته ریزی، اسهال و البته مشکلات روحی روانی می‌گردد.

هه چیز درباره فواید میگو فریز شده مرغوب

قیمت عمده میگو سفید فریز شده مرغوب

میگو سفید فریز شده مرغوب از مشهور ترین، تازه ترین و باکیفیت ترین محصولات ایرانی می‌باشد که در بسیاری از شهر های کشور در شرایط استاندارد و مطلوب پرورش می‌یابد. پزشکان افراد را به میل نمودن آن توصیه می‌کنند و نسبت به سایر نمونه های آن در سایر فروشگاه ها مرغوبیت بالاتر و قیمت مناسب تری دارد.

بازار فروش میگو سفید فریز شده مرغوب بسیار شناخته شده و موفق می‌باشد. تنها هدف آن نیز رفع نیاز های مردم با صرفه جویی در هزینه ها و زمان است. همچنین در این زمینه با ارائه محصولاتی باکیفیت و اعمال قیمت های رقابتی به دستاورد های بزرگی دست یافته است. در نتیجه توانسته است کسب و کار خود را توسعه دهد.

قیمت میگو بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد. زیرا این محصول مستقیما توسط شخص تولید کننده بدون حضور تمامی واسطه‌ها، به صورت تضمینی و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و به صورت الکترونیکی در اختیار مشتریان تمام نقاط کشور قرار می‌گیرد.

قیمت عمده میگو سفید فریز شده مرغوب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *