با توجه به مشخص شدن خواص آبزیان دریایی هر روز به مصرف کنندگان این محصولات افزوده می شود.میگو از بهترین غذاهای دریایی می‌باشد که طعم عالی و خواص فراوانی دارد.

در مجموعه ماهی کارون انواع میگو منجمد بسته بندی شده با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می‌شود. همچنین به صورت کاملا بهداشتی به دست مشتریان می‌رسد.

معمولا به دلیل حفظ ارزش غذایی و نگهداری طولانی مدت وهمچنین توزیع و حمل و نقل راحت، شرکت های معتبر اقدام به تولید انواع میگو منجمد بسته بندی شده می‌نمایند و به بازار هدف عرضه می‌کنند.

به این منظور، شرکت ماهی کارون با تهیه مرغوب ترین میگو اقدام به تولید میگوی یخ زده و منجمد در بسته بندی های گوناگون و با قیمت های رقابتی مطابق با سلیقه های مختلف نموده است.

بازار توزیع میگو منجمد بسته بندی شده با توجه به کیفیت و مرغوبیت فراوان این محصول، بسیار پر رونق است. این میگو با داشتن کاربرد های فراوان در تهیه انواع غذا ها و خوراکی ها، مورد استقبال قرار گرفته است.

 

میگو منجمد بسته بندی شده

بررسی خواص درمانی میگو برای پیشگیری از سرطان

 

انواع غذا های دریایی امروزه با داشتن خواص درمانی فراوان و طعمی عالی و بی نظیر، بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. یکی از بهترین و خوش طعم ترین انواع غذا های دریایی، میگو می‌باشد. میگو با داشتن خاصیت های دارویی فراوان به پیشگیری و درمان انواع بیماری ها کمک فراوانی می‌کند.

این محصول سرشار از آنتی اکسیدان بوده و به جلوگیری از ریزش مو، درمان کم خونی و افزایش وزن کمک فراوانی می‌کند. از مهم ترین خواص دارویی میگو، پیشگیری از بروز انواع سرطان ها می‌باشد. میگو موجب نابودی سلول های سرطانی و جلوگیری از رشد آن ها می‌شود.

بنابراین میگو را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا از خواص فراوان آن بهره مند شوید. در نهایت سلامتی خود را تضمین نمایید.میگو با داشتن آستاگزانتین و سلنیوم به سم زدایی بدن کمک فراوانی می‌کند و رشد سلول های سرطانی را کاهش می‌دهد. در نتیجه موجب متوقف شدن رشد آن ها می‌شود.

میگو سرخ شده با لیمو

مرکز پخش میگو منجمد بسته بندی شده

 

باتوجه به مسافت زیاد محل صید میگو و مشتریان اکثرا میگو بصورت یخ زده عرضه میگردد با ایین روش خاصیت آن حفظ شده و براحتی می توان در شهرهای مختلف به مراکز عرضه آبزیان دریایی تحویل داد بدون آنکه در طعم و مزه آن تغییری ایجاد شود.

تولید انواع غذا های دریایی به خصوص میگو در شرکت ماهی کارون به صورت انبوه انجام می‌گیرد تا این محصولات به راحتی در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرند.

عرضه مستقیم انواع میگو بسته بندی شده با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه انجام می‌شود. این محصول در بالا ترین کیفیت عرضه می‌گردد تا محصولی با کیفیت و مرغوب به دست مشتریان عزیز برسد.

فروش میگو به صورت کاملا بهداشتی انجام می‌شود. در نتیجه این محصول با حفظ کامل کیفیت و مرغوبیت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. بازار میگو با توجه به خواص دارویی فراوان آن و طعم بی نظیری که دارد، بسیار پر روتق است.

فروشنده میگو منجمد بسته بندی شده، این محصول را با هدف تامین نیاز بازار به میگو باکیفیت و دسترسی راحت مشتریان، عرضه می‌کند. میگو منجمد بسته بندی شده به صورت عمده نیز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بنابراین از بابت کیفیت و قیمت این محصول اطمینان خاطر داشته باشید.

 میگو منجمد بسته بندی شده

25 دیدگاه

  • میگوبه دلیل داشتن پروتئین بالابرای رشدکودکان وهمچنین به دلیل فسفرفراوان برای تقویت حافظه بسیارمفیده

  • سلام.میگو یک نوع ماده غذایی فوق العاده ای هست و همچنین طعم خیلی دلچسبی هم دارد.برای کودکان هم بی نهایت مفید است.برای جذب بهتر غذا ها،انجام بهتر حرکات روده ای،مستحکم کردن استخوان های آن ها و همچنین بهبود جذب مواد مغذی در بدنشان است.میگو انواعی داره.در بازار های جنوب بر اساس اندازه به دسته های مختلفی دسته بندی میشن.و یکی از دسته ها میگو های پلنگی هستند.چون زیر شکمشون خطوط مشکی دارند و خیلی بزرگ هستند و شبیه شاه میگو هستند.من جذب اون ها شدم ولی در کل از بین تمام مواد غذایی دریایی،فقط میگو رو میخورم و خیلی از انتخابم راضیم.
    ممنون از سایت خوبتون و مطالب مفیدی که برای ما گرد اوردین.

  • سلام وقتتون بخیر با اینکه میگو خیلی مغذی هست برای بچه ها وتقویت حافظه خوب هست ولی نمی دونم چرا صید های دریایی به من نمی سازه اصلا نمی تونم استفاده کنم ازشون باتشکر از شما

  • سلام و عرض ادب خدمت پشتیبان محترم و دوست داشتنی

    میگو‌یه محصولیه که نمی‌شه گفت همه دوسش دارن نه اصلاً چون من ادم‌های زیادی می‌شناسم که اصلاً به این طور چیزی علاقه‌ای ندارن، ولی باید گفت هرکس نمی‌خوره یا دوست نداره واقعاً داره اشتباه می‌کنه چون خاصیت‌های زیادی داره و همینطور برای بدن خیلی مقوی و خوبه

  • سلام من دراستانی زندگی میکنم که میگویاپیدانمیشه یانیست بدلیل خاصیت آن مایل به استفاده هستم ولی تاحالا استفاده نکردم بخاطرظاهرمیگو

  • سلام.من برای اولین بار میگو پاک شده گرفتم باز خودم رگ پشتش رو در آوردم و شستم و فریز کردم برا پخت حدود ۴۰ثانیه داخل آب جوش انداختم ولی انگار یه خورده از پوستش روش مونده بود نارنجی شد دیگه با چاقو کلا بریدمشون نصف شدن, حالا سوالم این پوستای نارنجی اشکال دارن؟

  • خسته نباشید برای این محصول باکیفیت من حتما به هنگام نیاز دوباره از شما این محصول خاص رو تهیه خواهم کرد

  • سلام و خسته نباشید این میگو ها منجمد بودنش فرق نداره تو چه بازه زمانی باشه یعنی کیفیتشون از دست نمیدن؟

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل نمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  • با سلام
    میگو خاصیت فراوانی داره ولی متاسفانه در بین محصولات دریایی قیمت بالایی داره.
    خوشبختانه با خرید ازین سایت میتونیم در هزینه ها صرفه جویی کنیم.

  • سلام میگو علاوه بر مواد مغذی و پر خاصیت بودن بسیار خوشمزه است من که عاشق میگو هستم ممنون از محصول عالیتون

  • با عرض سلام و خسته نباشید
    من از مجموعه کارون از این میگو ها سفارش دادم ،خیلی خوشمزه و با کیفیت بودند ،از لحاظ اندازه و تازگی بهترین کیفیت رو داشتند و دوباره هم می‌خوام سفارش بدم ،امیدوارم همیشه در کسب و کارشون موفق باشند

  • سلام
    من خودم میگو دوست ندارم ولی پسرم خیلی دوسش داره و زیاد واسش میخرم دیروز خواهرم معرفیتون کرده بیام از این سایت بخرم
    خواستم بدونم چه جوری باید سفارش بدم

  • باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما میگو خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون که آنقدر تلاش میکند تا محصول خوب تولید کنید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  • با سلام ودرود برشما چند تا سوال ازسایت خوب شما داشتم ایا امکان خرید این محصول هست وقیمت این محصول چقدر هست وایا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد ممنون میشم پاسخ سوالات مرا بدهید انشاالاه موفق باشید.

    • سلام منصور عزیز
      وقت بخیر
      امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر است. برای اگاهی از قیمت محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

  • سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید وایا حساب کاربری واتس اپ یا اینستاگرام دارید انشاالاه که موفق باشید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید و خیلی متشکرم ازشما که زحمت میکشد باتشکر ازسایت خوبتون.

  • بسیاری از مردان و زنان ریزش مویی دارند که فاقد ویژگی های ژنتیکی این اتفاق هستند. در این موارد، می توان آن را به رژیم غذایی ضعیف و مواجهه با محیطی نه چندان خوب مرتبط دانست که به راحتی می توان آن را رفع کرد.

    به طور خاص، کمبود روی در بدن، به عنوان یک عامل قوی برای ریزش مو شناخته شده است. با افزایش مصرف میگو در رژیم غذایی خود، نیازهای روی شما به راحتی برآورده می شود.

  • وقتی مردم به خون خود فکر می کنند، آهن اولین ماده معدنی است که به ذهن می رسد. آهن برای تشکیل هموگلوبین ضروری است، اما مواد غذایی مهمتری وجود دارند که مستقیماً تولید گلبول های قرمز خون را افزایش می دهند.

    اینها شامل ویتامین A و ویتامین B12 هستند.

    ویتامین A در کمک به سلول بنیادی برای تقسیم شدن به سلول های قرمز خون، نقش دارد و این سلول های بنیادی می توانند تقریباً به هر سلول تبدیل شوند. B12 در ارتباط با آهن به هموگلوبین تشکیل می شوند و اکسیژن موجود را بالا می برند.

  • سلام غده تیروئید نقش بسیار مهمی در متابولیسم کلی ایفا می کند و هورمون های تیروئید، ارتباط اولیه آن هستند.

    هورمون های تیروئیدی برای سنتز کافی به ید نیاز دارند، اما هنوز میلیون ها نفر به اندازه کافی از این مواد معدنی حیاتی استفاده نمی کنند. سرکوب بروز هورمون های تیروئیدی منجر به استفاده کندتر از کالری به عنوان متابولیسم می شود. این اتفاق باعث افزایش وزن می شود. میگو حاوی ید بیش از میزان کافی برای کمک به حفظ عملکرد تیروئید است.

  • وقتی نوبت به غذاهایی می شود که استحکام استخوان و بازسازی آن را افزایش می دهند، میگو اولین چیزی نیست که به ذهن می رسد. افراد در ابتدا به غذاهای مبتنی بر محصولات لبنی فکر می کنند، اما این واقعاً می تواند یک اشتباه تلقی شود. میگو تقریباً شامل تمام مواد مغذی ضروری برای ساخت استخوان، از جمله کلسیم، منیزیم، روی، فسفر و ویتامین D است.

  • میگو از بهترین غذاهای دریایی محسوب میشه و عموم افراد میخورن و لذت میبرن میگو هاتون تازه هستن؟ پاک شده هستن؟

    • سلام خانم حسینی
      محصولات ما از بهترین کیفیت برخوردار است.برای راهنمایی بیشتر با شماره موجود درسایت تماس بگیرید

  • سلام و عرض ادب خدمت شما میگو یک غذای دریایی بسیار مفید و مغذی هستش که خیلی برای بوه ها مفید هستش و چه خوبه دیگه نیازی به پاک کردن میگو نیس و بصورت بسته بندی و بهداشتی عرضه میشه سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *